Telefon: +36 1 6333 841

GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok jelentkezni a E-Talking Club™ speciális nyelvi képzésére?

A Csatlakozás / Megrendelés oldalon válassza ki a kívánt képzést, majd kattintson a “Csatlakozom” gombra. Innentől két lépés van már csak hátra a megrendelés befejezéséig.

Első lépés: Regisztrációs adatok megadása. Miután minden adatot megadtunk, elolvasása után el kell fogadni az “Adatvédelmi nyilatkozat és ÁSZF” feltételeket.
Második, befejező lépés: A kiválasztott szolgáltatás elektronikus úton történő kifizetése a PayPal segítségével.

FIGYELEM! AZ ETC™ KÉPZÉSEK SZOLGÁLTATÁSI DÍJÁT NEM LEHET KÉSZPÉNZBE KIEGYENLÍTENI! A MUNKATÁRSAINK TISZTÁBAN VANNAK EZZEL A SZABÁLLYAL, HA VALAKI KÉSZPÉNZBE KÍVÁNJA A SZOLGÁLTATÁSI DÍJAT BESZEDNI, KÉREM JELEZZÉK EZT FELÉNK!

Külföldön élek, dolgozom. Részt tudok e venni a nyelvi képzésben?

A válasz egyértelműen: Igen. Amennyiben megfelelő internet kapcsolattal rendelkezik (nem mobil net, bár a tapasztalataink azt mutatják, hogy megfelelő lefedettség esetén e csatorna is használható) legyen bárhol a világba használni tudja az alkalmazásunkat. Figyelembe kell vennie azonban, hogy jelenleg a lecke kikérdeztetés a Közép-európai idő szerint (CET) minden nap 6.00-22.00 h között biztosított (kivétel a magyarországi piros betűs ünnepnapok).

A fizetés hogyan működik?

A világ legismertebb, valamint talán az egyik legbiztonságosabb online fizetési rendszerén keresztül a PayPal fizetési rendszerrel lehet a képzési szolgáltatást kifizetni kártyás fizetéssel. Ez a fizetési mód a teljesen ingyenes Önnek a maximális biztonság garantálása mellett, mert a teljes pénzügyi tranzakciót a PayPal intézi. A PayPal fizetési segédletünket ide kattintva tudja elérni.

Hogy tudom az euró összeget kifizetni, amikor nekem forint számlám van?

A PayPal felajánlja a fizetőnek, hogy vagy Ő váltja át (kiszámolja, és megadja a fizetőnek, hogy mennyi forintot fog levonni a számlájáról) vagy a fizető választhatja azt is, hogy a saját bankjával váltatja át a forintját euróra, de ebben az esetben a PayPal nem tudja a fizetőnek kiszámolni, hogy az adott euró mennyi forintba fog kerülni. Tapasztalatunk* (*szerkesztő), hogy a PayPal általa ajánlott váltás árfolyam lényegében a napi közép árfolyam közelébe van és azonnal látható, hogy az adott euró mennyi forintba fog kerülni. De lehet, hogy érdemes a saját kártya kibocsájtó bankjánál is tájékozódni az átváltással kapcsolatban.

A sikeres fizetés után mikor kezdhetem el a nyelvi képzésemet?

A sikeres PayPal fizetése után gyakorlatilag azonnal megküldi Önnek a szolgáltató a kezdéshez szükséges információkat, jelszót valamint a licence kulcsot a megadott e-mail címére. Két levelet fog kapni a noreply@e-talkingclub.com e-mail címről. Amennyiben a sikeres fizetés követő egy órán belül sem kapta meg a két levelet, akkor kérjük, ellenőrizze a SPAM fiókját is.  Ha ezek után sem kapott levelet, akkor e-mailban kérem jelezze ezt az ügyfélszolgálatnak a  comment@e-talkingclub.com e-mail címen.
Miután a kezdéshez szükséges leveleit megkapta Ön egyből jogosult a képzési anyagokhoz való hozzáférésre (haladási ütemének megfelelően), valamint az E-Talking Channel™ alkalmazásunk letöltésére illetve a bejelentkezésre, kikérdezésekre.

Mit kapok a havidíjért?

A megrendelés (a regisztráció illetve a havidíj kifizetése) után az adott tanuló kap két levelet a kezdő instrukciókkal, ebben megkapja a felhasználói nevét, a jelszavát illetve a licence kulcsát. Ezek mind egy naptári hónapig érvényesek, vagyis a következő hónap képzési díjának fizetéséig (pl. december 23-tól január 23-ig). Ezek után az adott tanuló a felhasználói nevével és a jelszavával már hozzáfér a ETC-s felhasználói fiókjához a www.e-talkingclub.com oldalon, ahol az előfizetőnek rendelkezésre állnak (letöltheti) az első két hónap teljes képzési anyagait, vagyis az első 800 kérdés-válasz MP3 hang, illetve a videó anyagot (MP4) online formában. Ezzel egy időben az adott tanuló le tudja tölteni és egyben telepíteni is tudja az E-Talking Channel™ nevű programunkat (ide kattintva letöltheti), amin keresztül tudja elérni a tanárokat, illetve a senior diák kikérdező partnereit. Magyarul ezen alkalmazás segítségével tud belépni a virtuális kikérdező termünkbe, a programunk használata egyszerűbb, mint a Skype nevű program használata. További módszertannal kapcsolatos részletekért olvassa át a Módszertani Útmutatót.

Minden sikeres lecke kikérdeztetésével Ön mindig egy újabb és újabb képzési anyaggal (leckével) többet tud elérni (letölteni) a felhasználói fiókjából. Hadd mondjunk egy példát : amennyiben az adott tanuló pl. egy hét alatt végigment a 400 kérdés-válasz (egy hónap) anyagán, vagyis sikeresen végigment a 20 db napi lecke kikérdeztetésén és a hozzá kapcsolódó ellenőrzési pontokon (heti és kétheti), akkor az adott tanuló további befizetések nélkül a felhasználói fiókjában újabb 400 kérdés-válasz képzési anyaghoz fér hozzá. Tehát ekkor már nem 1-800 kérdést ér el, hanem már 1-1.200-ig fér hozzá. Ezek alapján látszik, hogy a képzési anyagok biztosítását nem a havi díj fizetéséhez kötjük, hanem az adott tanuló haladási sebességéhez. A havi díjhoz kizárólag a szolgáltatási idő (rendelkezésre állási idő) van kötve. Aki szorgalmas, az gyorsabban tud haladni,  és így olcsóbb lesz a teljes képzése.

A havidíjas képzés meddig tart?

Amíg a megrendelő igénybe kívánja venni a képzési szolgáltatást, vagy addig, amíg a megrendelő végig nem megy a teljes nyelvi képzési anyagunk 6.000 kérdés-válaszán (ez a tematika szerint 12-14 hónap, ha minden munkanap csak egy panelt vesz az adott megrendelő és teljesen nulláról indult!).

Egy tipp az E-Talking Channel™ gyors indításához:

Ha szeretné, hogy az alkalmazás rákattintás, indítás után automatikusan bejelentkezzen az ETC rendszerébe, és ne kérje minden indításkor a belépési adataidat, akkor tegye ezt:
Indítsa el az E-Talking Channel™ alkalmzást, amely kéri majd a bejelentkezési adataidat, ami ugye az e-mail címe és a jelszava.
(A „Licence key” sorba csak a telepítésnél egyszer kell megadnia a kódját, és amint a bejelentkezéskor beírja az e-mail címét, el is tűnik a bejelentkező ablakból, mert a rendszer felismeri az e-mail címét és nem kéri a telepítési folyamatot.)
Ugyanezen bejelentkező ablakban alul láthat majd két lehetőséget, melyeket a kis négyzetekre kattintva aktiválhat.
Az első az „Automatic login …”, amire szükségünk van ebben az esetben. Ha ezt bejelöli, akkor a következő indításkor már automatikusan bejelentkezik Ön helyett az E-Talking Channel™ alkalmazás, és nem kell megadnia a belépési adataid.
Ha nem csak Ön használja a számítógépet, akkor tanácsos nem automatikusra állítani a bejelentkezést, hogy az avatatlan használó véletlenül se léphessen be az alkalmazásába, és ne okozhasson kisebb nagyobb galibát. Továbbá, akkor sem ajánljuk ezt az opciót, ha valakivel közösen használja az E-Talking Channel™-t.
Kikapcsolása: Az automatikus bejelentkezést, az E-Talking Channel™-be való bejelentkezés után a következő menüpontban tudodja kikapcsolni: „Tools – Options – General/General settings – Automatic login” kis négyzetéből kikattintja a kis pipát. Az alatta lévő lehetőséget, a „Start minimized” kis négyzetét a kezdőknek nem ajánljuk bekapcsolni! Sem a további kis négyzeteket!
A második lehetőség arra szolgál, hogy ha bejelöli, akkor a számítógépje indításakor, automatikusan elindítja önmagát az E-Talking Channel™ alkalmazás is. Ezt akkor ajánljuk beállítani, ha a számítógépét jellemzően csak az E-Talking Channel™ alkalmazás miatt szokta bekapcsolni.
További módszertannal kapcsolatos részletekért olvassa át a Módszertani Útmutatót.

Egy nap több leckét is haladhatok?

Igen! Bár az ajánlott haladási sebesség 1 kérdés panel naponta, azaz 20 kérdés megválaszolása. Ez egyéntől függően csökkenthető és növelhető. Az E-Talking Club™ nem korlátozza a napi haladás mértékét. Akár egy bejelentkezés alkalmával, akár többszöri bejelentkezéssel, vehet több panelt is.

Ha az első 400 kérdését már sikeresen megválaszolta, akkor a napi teljesítendő panelek száma kettőre nő a módszertanunkban foglaltak szerint, hiszen ekkor már a kérdező szerepét is betölti minden második alkalommal, hogy a “Next lesson” gombra kattintasz. Azt, hogy Ön e a kérdező, onnét fogja tudni, hogy látja a kérdéseket. További módszertannal kapcsolatos részletekért olvassa át a Módszertani Útmutatót.

Nem érhető el tanár, a naptárat dobja fel a program.

Ha a 400-as vizsgáját szeretné letenni, akkor minden esetben a naptár ugrik fel, hiszen ezt a vizsgát csak előregisztrációval tudja letenni.
Ha a napi kikérdezését, a 100-as vagy 200-as vizsgáját készül éppen letenni, akkor célszerű várni pár percet és újra megpróbálni a hívást. Vélhetően minden ügyeletes tanár foglalt az adott pillanatban, ezért kapja a naptárt. Ha pá perc múlva sem érhetőek el a tanárok, akkor javasolt lefoglalni egy időpontot az automatikusan felugró naptárban. Ezt úgy tudja megtenni, hogy a naptár ablakot az általa kiválasztott időszakig legörgeti, bal klikkel kiválasztja az egyik zöld kis négyzetet, majd a “Register” gombra kattintva véglegesíti a foglalását. A sikeres foglalásáról egy felugró ablak tájékoztat.
A lefoglalt időpontot utólagosan már nem tudja törölni, sem változtatni. Mivel a foglalással a “Next lesson” gomb is eltűnik, ezért a regisztrált időpontig, a foglalás véglegesítése után már nem tud hívást kezdeményezni, vagyis, nem tud sem tanárral, sem társalgópartnerrel kapcsolatot létesíteni. Továbbhaladni csak a foglalása után tud. A foglalása időpontjában a hívást minden esetben a tanár kezdeményezi, vagyis visszahívják Önt. A foglalás után ne jelentkezzen ki az E-Talking Channel™ programból és ne kapcsolja ki a számítógépét.

Ha a kérdés rám vonatkozik, pl. férfi vagyok-e, követnem kell a leírt válaszokat, akkor is, ha azok ...

Természetesen NEM, ilyen esetekben magára szabhatja a válaszokat, a kérdező partner el fogja fogadni. A válaszadásnak elsősorban az ismétlés elve a fő szerepe. A módszertan gerincét az anyanyelv elsajátítás adja, így csak az a válasz tekinthető rossznak, ami nem a kérdésre adott válasz, illetve a válaszból egyértelműen kiderül, hogy a válaszadó nem érti a kérdést. Pl. arra a kérdésre, hogy ’Mi a kedvenc színed?’ a ’Nem’ az helytelen válasz.

Ha a módszertani útmutató nem ad elég részletes választ az ebben a témában felmerülő kérdéseire, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a info@etalkingnetwork.com címen.

Vannak elmaradott vizsgáim, milyen sorrendben készüljek rájuk?

Az E-Talking Channel™ minden esetben a kronológiai sorrendet veszi figyelembe, tehát a vizsgákat időrendi sorrendbe adja. A 100-as vizsgát követi a 200-as vizsga és a 400-as vizsga marad legvégül. Természetesen egyéni haladásodnak megfelelően. Ahhoz, hogy ne torlódjanak össze a vizsgáink, javasolt azokat abban a sorrendben teljesíteni, ahogy a rendszer figyelmeztet erre (kék körben fehér i betű).

Használhatom-e a számítógép/laptop beépített mikrofonját és hangszóróját a beszélgetések alkalmával?

Elviekben igen, de a módszertani útmutatóban is leírtak szerint mindenképpen ajánlott a headset használata, mert a beépített mikrofon használatánál visszhangos lehet a hívás, ami mindkét félnek zavaró.

Hogyan tudok jelszót változtatni a weboffice-ban és az E-Talking Channel™ alkalmazásban (EDMC)?

Egy saját jelszó használata mindig kényelmesebb, mint a rendszerünk által létrehozott jelszó (jelsorozat) használata. Az első e-mailjeink, melyeket a regisztrációkor megkapott, tartalmazzák a számodra létrehozott jelszót.
Amennyiben ezen szeretne változtatni, és saját jelszót használni, akkor a következő módon tudja megadni a kedvencét:
Indítsa el az E-Talking Channel™ alkalmazást, programot. Természetesen, miután telepítette a gépére. Ha még nincs telepítve, akkor erre a linkre kattintva tudja letölteni, és a regisztrációját követően kapott e-mailben megtalálja az indító kódokat és a telepítési útmutatót is.
Miután elindította az alkalmazást, akkor a menüsorban az „E-Talking Channel” menüpontra kattintva válasza a lenyíló listából a „Change Password” elemet.
A kinyíló kis ablakban lát három sort. Az „Old password” sorba írja be a jelenlegi jelszavát, a „New password” sorba az új, Ön által választott jelszót, majd a „Confirm new password” sorba írja be újra az Ön álta használni kívánt jelszót. Miután rákattint az „Ok” gombra, rögtön az Ön által megadott új jelszót fogja ismerni a rendszer. Ha kijelentkezik, akkor a legközelebbi bejelentkezésnél már az új jelszavát kell, hogy megadja.
Természetesen, az “E-Talking Channel™ ” és a “weboffice” is ugyanazt az új jelszót fogja várni Öntől bejelentkezésekor. További módszertannal kapcsolatos részletekért olvassa át a Módszertani Útmutatót.

Honnan tudom letölteni az E-Talking Channel™alkalmazást?

Az alkalmazás az alábbi LINKEN érhető el. A letöltést követően szüksége lesz a felhasználónevére, jelszavára és licenc kulcsára, amelyeket a regisztrációját követően a regisztrációkor megadott e-mail címére küldtünk meg kettő különálló e-mailben a noreply@e-talkingclub.com címről. A telepítés lépései: (1) Kattintson a LINKRE (2) Töltse le a telepítő fájlt (3) Futtassa a telepítő fájlt (4) Fogaddja el a Végfelhasználói Feltételeket, majd kattintson a ’Start’ gombra (5) Várja meg a telepítést, majd kattintson a ’Finish’ gombra (6) Gratulálunk, sikeresen telepítette az E-Talking Channel™ alkalmazást! Ha a telepítés során elakadna vagy kérdésed lenne, akkor felhasználóneveddel megjelölt e-mailben jelezd a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Kérdésem van a Módszertannal kapcsolatban!

Először, kérjük, olvassa át a regisztrációját követően kapott levélben található Módszertani áttekintést, amely lépésről-lépésre végigvezet a napi teendőiden. További módszertannal kapcsolatos részletekért olvassa át a Módszertani Útmutatót. Ha a Módszertani Útmutató átolvasása után is kérdése van, akkor felhasználónevével megjelölt e-mailben jelezd a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Linux vagy Android eszközökön is fut-e az E-Talking Channel™?

Jelenleg kizárólag Windows környezetben fut az E-Talking Channel™. Erről a mindenkor hatályos ÁSZF 5. Rendszerkövetelmények c. szekciójában valamint az E-Talking Channel™ hivatalos honlapján tájékozódhat.

MAC (APPLE) számítógépem, notebookom van, mit tegyek?

Első pillanatban úgy tűnik, és az alábbi pár sorból is az derül ki, hogy probléma, ha ilyen géppel rendelkezik valaki:
“Jelenleg kizárólag Windows környezetben fut az E-Talking Channel™. Erről a mindenkor hatályos ÁSZF 5. Rendszerkövetelmények c. szekciójában valamint az E-Talking Channel™ hivatalos honlapján tájékozódhatsz.”
Viszont van megoldás!
Az alábbi két linken olyan információkat mutatunk, melyek lehetővé teszik, hogy a MAC (APPLE) rendszereken is tudjon működni az E-Talking Channel™.
1 – Hogyan telepítsek Windowst a MAC-re? Olvassa el erre a linkre kattintva!
2 – Egy másik írás, ami megmutatja a megoldást, ha MAC számítógépet használunk.

Milyen időszakban tudom használni az ETC nyelvi képzését?

A választ két felé kell bontanunk:
1., A Felhasználói fiókjába mindenki a nap 24 h-ban be tud jelentkezni, onnan a képzési anyagait bár mikor le tudja tölteni.
2., Az E-Talking Channel™ alkalmazással a tanárokat, beszélgető partnereket minden nap hétfőtől vasárnapig reggel 6 és este 22 óra között (Közép-európai idő, CET, kivétel a magyarországi “piros betűs” ünnepnapok) érjük el (ügyelnek).

Mire van szükségem az E-Talking Channel™ alkalmazás letöltéséhez?

Az alkalmazás az alábbi LINKEN érhető el. A letöltést követően szüksége lesz a felhasználónevére, jelszavára és licenc kulcsára, amelyeket a regisztrációját követően a regisztrációkor megadott e-mail címére küldtünk meg kettő különálló e-mailben a noreply@e-talkingclub.com címről.

Mit tegyek, ha nem tudok belépni az E-Talking Channel™ alkalmazásba?

Az E-Talking Channel™ rendszerfrissítésen esett át 2014. április hónapban, amelyet követően 2014.04.22. napon minden felhasználónknak kiküldtük az új felhasználónevét, jelszavát és licenc kulcsát. A levél a noreply@e-talkingclub.com címről érkezett. Keressen rá a regisztrációkor megadott e-mail címe levelei között és használja a belépéshez ezeket az adatokat.
Ha megtalálta a levelet, de nem tud belépni az adatokkal, akkor próbálja meg úgy, hogy kijelöli a belépési adataidat és CTRL+C / CTRL+V gyorsbillentyűkkel másolja be a  megfelelő helyre őket. Ezzel teljes mértékben kizárhatja az elgépelés lehetőségét. Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor felhasználónevével megjelölt e-mailben jelezze a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adataidat.
Ha nem találja a levelét, akkor felhasználónevével (ez minden esetben a megadott e-mail címe) megjelölt e-mailben jelezze a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adatait.

Mit tegyek, ha nem tudok belépni az http://e-talkingclub.com oldalon?

Az E-Talking Club™ rendszerfrissítésen esett át 2014. április hónapban, amelyet követően 2014.04.22. napon minden felhasználónknak kiküldtük az új felhasználónevét, jelszavát és licenc kulcsát. A levél a noreply@e-talkingclub.com címről érkezett. Keressen rá a regisztrációkor megadott e-mail címe levelei között és használja a belépéshez ezeket az adatokat.
Ha megtalálta a levelet, de nem tud belépni az adatokkal, akkor próbálja meg úgy, hogy kijelöli a belépési adataidat és CTRL+C / CTRL+V gyorsbillentyűkkel másolja be a megfelelő helyre őket. Ezzel teljes mértékben kizárhatja az elgépelés lehetőségét. Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor felhasználónevével megjelölt e-mailben jelezze a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adataidat.
Ha nem találja a leveled, akkor felhasználónevével (ez minden esetben a megadott e-mail címe) megjelölt e-mailben jelezze a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kiküldjük újra az adatait.

Nem tudok bejelentkezni, mert ‘Error! Bad username or password!’ hibaüzenetet kapok.

Jelszava a regisztrációkor a noreply@e-talkingclub.com címről küldött e-mailben található. Az E-Talking Channel™ alkalmazásba való első bejelentkezéskor jelszavát módosíthatja. Ha ezt tette, tehát módosította, de elfelejtette, hogy mire, akkor ezt jelezze a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati e-mail címen és pár órán belül – vagy legkésőbb a következő munkanapon – küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címére egy új jelszót.
Ha a képzése kapcsán havidíjat kell fizetnie és az aktuális havi díja nem érkezett be határidőre, akkor szintén ez a hibaüzenet jelenik meg. Havi díja fizetését jellemzően a PayPal automatikusan megbróbálja a fizetési fordulónapján a megadott számlájáról leemelni (korábbi ügyfeleknél ez lehet manuális is). Amennyiben ez nem sikerül, akkor erről a PayPal a PayPal regisztrációnál megadott e-mail címére minden esetben automatikusan üzenetet küld. Kérjük ellenőrizze, hogy van e fedezet a megadott számláján, avagy nem járt e le a megadott bank kártyájának az érvényességi ideje, vagy esetleg időközben nem szüntette meg a számláját, bank kártyáját. Ha a havídíja fizetéssel kapcsolatban kérdése merül fel, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal ezen a weboldalon megadott elérhetőségünk egyikén.

Nem tudok bejelentkezni, mert ‘Error! Service unavailable!’ hibaüzenetet kapok.

Ha nem kapott az E-Talking Channel™ rendszerkarbantartásával kapcsolatos e-mailt, akkor ellenőrizze az internet kapcsolatát, mert ez a hiba arra utal, hogy az eszköz nem éri el a szervert, azaz a gép nem csatlakozik az internethez.
Ha az internetkapcsolata is rendben van, rendszerkarbantartás miatt sem kapott e-mailt és mégsem tud belépni, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a comment@e-talkingclub.com címen.

Nem tudok bejelentkezni, mert ‘Error - E-Talking Channel already running!‘ hibaüzenetet kapok.

A legtöbb esetben ez azért jelenik meg, mert már egyszer el lett indítva az alkalmazás, és éppen fut, működik a háttérben.
A képernyőn, az alsó listán (vagyis a tálcán, ami akár lehet a képernyő bármelyik szélén) látni is lehet az ikonját. Kattintsunk ilyenkor a hibaüzenet ablakocska „Ok” gombjára, majd pedig az alsó listán, tálcán látható E-Talking Channel™ alkalmazás ikonjára (narancssárgás három kis körgyűrűcikk), és máris előugrik, látható lesz az alkalmazás saját ablaka.
Amennyiben nem találjuk az alsó listán (tálcán) a kis ikont, és mégis az említett hibajelentést kapjuk az E-Talking Channel™ indításakor, akkor a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás a számítógépünk teljes újraindítása (restart windows).
Természetesen a Windowsban járatos felhasználók tudnak még néhány más megoldást is, de mi itt a mindenki által érthető és elvégezhető legegyszerűbb változatot ismertettük, ami minden esetben megoldja a problémát.
Miután újraindult a Windows, indítsa el az E-Talking Channel™ alkalmazást, jelentkezzen be és ellenőrizze le a következő beállítást, hogy legközelebb ne fordulhasson elő ez a hiba. Nyissa meg ezeket a menüpontokat a: „Tools – Options – General/General settings – „Start minimized” kis négyzete ne legyen bejelölve! A kezdőknek nem ajánljuk bekapcsolni! Sem a további kis négyzeteket!

Szakadozik a hang és a kapcsolat.

A hang és a kapcsolat minőségét az eszközök teljesítménye és az internetkapcsolat minősége határozza meg.
A felhasználó eszközének minimális rendszerkövetelményét az E-Talking Channel™ hivatalos honlapján találja meg. Ugyanitt a netkapcsolat minimális sávszélességéről és a mobil kapcsolatról is tájékozódhat.

Nem tudom letölteni a hanganyagot a web oldalról!

Próbáljon meg kijelentkezni a felhasználói fiókjából, majd jelentkezzen vissza. Ez egész biztosan megoldja a problémát. Ha mégsem, akkor felhasználónevével megjelölt e-mailben jelezd a comment@e-talkingclub.com ügyfélszolgálati címen és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Telepíteni szeretném másik gépre is a programot. Megtehetem?

A mindenkor hatályos ÁSZF szerint az E-Talking Channel™ telepítése nincs korlátozva. Ennek értelmében a program telepíthető több eszközre is a mindenkori minimális rendszerkövetelményeknek megfelelően.

Friss bejegyzések

Friss videók

Elérhetőségünk

E-talking Network™ Ltd.

Telefon: +36 1/633 3841
E-mail:
info @ etalkingnetwork.com

Biztonságos fizetés